رازهای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توسط سئو
نوشته شده توسط : غریبه

 بدترین آنها انتشار و جستجوگرها است. این یک رقابت پیشرو است. ما سایت شما را بهینه می کنیم و امیدواریم که رتبه های موتور جستجو افزایش یابد.

برخی از سئوها معتقدند وقتی صفحه اول سایت یک سایت فعال ، مرتبط و جذاب باشد ، کاربر ابتدا به آن نگاه می کند و سپس آن را می خواند ، با این اعتقاد که سایت پتانسیل بالایی برای افزایش رتبه خود دارد. بنابراین توصیه می کنیم کلمات کلیدی خود را که تحقیق کرده اید و 100 کلمه اول پاراگراف اول را جستجو کنید. با درک مخاطبان خود می توانید محتوای بهتری تولید کنید ، پیوندهای متنوع تری تهیه کنید و اتصالات آنلاین قابل احترام ایجاد کنید.

اگرچه مدارس چند منظوره برای کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما ما می خواهیم به هفت نوع مهم و نحوه استفاده از آنها در کلیه زمینه های استراتژی سئو ، و هفت روش استفاده از کلمات کلیدی برای بهبود خود بپردازیم. با تکنیک های مدرن روز که از SEO دریافت می شود ، آشنا شوید (کسب کنید ، کسب کنید). به یاد داشته باشید ، مهمترین مرحله برای جستجوگرها یافتن کلمات کلیدی شما مخاطبان به دنبال آن است. اولین و مهمترین نام دامنه است که با کلمات کلیدی مورد نظر برای توسعه مطابقت دارد.

در حالت ایده آل ، شما باید تعداد پیوندها را به طور مساوی در تمام زیر صفحه هایی که از لینک های داخلی استفاده می کنند ، توزیع کنید.

ارزش این لیست به نوع مشاغل و اندازه آن بستگی دارد و می تواند از 5-10 متغیر باشد. اگر شما یک وبلاگ نویس هستید ، این بخش ها موضوعی برای موضوعات کلی در سایت شما خواهد بود.

موتورهای جستجو می توانند هنگام مرور سایت از کلیک کوتاه استفاده کنند. وقتی ربات های Google سایت شما را مشاهده می کنند و به چند زیر صفحه در چند صفحه دسترسی پیدا می کنند ، ربات های Google از صفحات بودجه و صفحه نمایه برای مشاهده سایت با بودجه کم استفاده می کنند.

ادامه نوشته:

https://seocell.ir





:: برچسب‌ها: رازهای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: